Ik bestelde het verkeerde


Ik voelde mij deze week even zo stom. Misschien heb jij het ook wel eens gehad, maar ik heb dus het verkeerde besteld. Momenteel heb ik namelijk al een tijd als telefoon een Samsung Galaxy S4. Ik vertel je vast niets nieuws als je merkt dat na 1 jaar je telefoon wat trager wordt, dus ik besloot om een nieuwe batterij te bestellen.

Ik bestelde de batterij op gsmpunt.nl, maar in alle haast heb ik een batterij besteld voor de verkeerde telefoon. Het feit dat ik het verkeerd had besteld vond ik natuurlijk al vervelend, maar de gedachten aan omruilen en al dat gedoe vind ik altijd nog bijna vervelender. Ik koop namelijk regelmatig kleding of andere producten online, maar over het algemeen is het toch gedoe om het te ruilen.

Nadat ik een email had gestuurd naar de klantenservice en mijn stommiteit had uitgelegd, hadden zij hier meteen begrip voor en kon het omgeruild worden. Geen lastig gedoe met 100 e-mails heen en weer, maar de klantenservice was meteen zo vriendelijk dat ik het gemakkelijk kon ruilen.

In mijn e-mails heb ik altijd in de handtekening staan dat ik blogger ben en een link naar mijn website. Zo is er mij ook meteen aangeboden of ik het leuk vond om eventueel twee vouchers van € 15,- weg te geven aan mijn lezers. Uiteraard, leuk! Het is tenslotte een handige website waar je van alles kunt kopen van hoesjes tot opladers. Dus bij deze:

Win één van de twee vouchers van € 15 voor gsmpunt.nl:
Deze actie is inmiddels gestopt!

De winnaars zijn:
- Rolf de Goede
- Iris ter Beek

0 reacties :

Een reactie posten